دخترااا
طول سرویکس ۳۳ خیلی پاییینه؟
باید چیکار کنممم؟

۱۱ پاسخ

خوبه عزیزم
اگه رعایت کنی بالاترم میره
من ۱۲ هفته ۳۱ بودم ۱۶ هفته ۳۴
تازه دوقلو هم داشتم
هرچی رعایت کنی بهتر هم میشه

من سر حاملگی پسرم تا سیزده اومد ماه هفتم

منم توانتی سرویکسم 32بود تو آنومالی 33شد دیگه احتیاط میکنم پله بالا پایین نمیکنم سنگینم برنمی‌دارم ..شیافم میزارم هرشب

طول سرویکس دقیق با سونوی واژینال اندازه گیری میشه
اما کلا توی این دوران فقط ریلکس باش طول سرویکس و ول کن فقط شاد و ریلکس و بیخیال باش

من سر پسرم ۳۲ بود

زیر ۲۵ خطرناکه

مال من از اول۳۱بوده

چون هفته ات پایینه معمولاً میگن استراحت کن دو هفته دیگ سونو واژینال بده اگ خیلی پیایین اومده باشه سرکلاژ میکنن

نه پایین نیست سرویکس من ۳۴ بود ازاولش
۴۰هفته و ۵روز زاییدم استراحتم اصلانداشتم
ولی خب تومراعات کن

بستگی به ماهت داره
ولی کلا بالای سی خوبه

نه خوبه که

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لنا و جانا مامان لنا و جانا ۲ سالگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙هاکان💙 مامان 💙هاکان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری