خوبه عزیزم
اگه رعایت کنی بالاترم میره
من ۱۲ هفته ۳۱ بودم ۱۶ هفته ۳۴
تازه دوقلو هم داشتم
هرچی رعایت کنی بهتر هم میشه
من سر حاملگی پسرم تا سیزده اومد ماه هفتم
منم توانتی سرویکسم 32بود تو آنومالی 33شد دیگه احتیاط میکنم پله بالا پایین نمیکنم سنگینم برنمیدارم ..شیافم میزارم هرشب
طول سرویکس دقیق با سونوی واژینال اندازه گیری میشه
اما کلا توی این دوران فقط ریلکس باش طول سرویکس و ول کن فقط شاد و ریلکس و بیخیال باش
من سر پسرم ۳۲ بود
زیر ۲۵ خطرناکه
مال من از اول۳۱بوده
چون هفته ات پایینه معمولاً میگن استراحت کن دو هفته دیگ سونو واژینال بده اگ خیلی پیایین اومده باشه سرکلاژ میکنن
نه پایین نیست سرویکس من ۳۴ بود ازاولش
۴۰هفته و ۵روز زاییدم استراحتم اصلانداشتم
ولی خب تومراعات کن
بستگی به ماهت داره
ولی کلا بالای سی خوبه
نه خوبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.