خانما ، سرویکس ۳۲ ۳۳ خوبه ؟؟؟

۵ پاسخ

مال من انتی ۳۴بود انومالی شد ۴۴:
به دکتر گفتم خیلی نگران سرویکس بودم گفت خوشتون میاد به خودتون استرس بدین بچه روهم عذاب بدین ۳۴خیلی هم خوبه تازه زیر ۲۵نگران کننده میشه

واژینال این عدده؟

اگه آنومالی بالا نره سرکلاژ باید انجام شه

اره خوبه اما رعایت کن احتیاط ضرر نداره

سلام ی خورده پایینه رعایت کنید و استراحت

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی