خانما سرویکس ۳۳ تو انومالی خوبه یا پایینه؟ تو ان تی هم ۳۳ بود

۴ پاسخ

چند هفته چند. روز رفتی

برا من آنومالی ۳۱ بود گفت خوبه

خوبه گلم زیر 30 معمولا استراحت و سرکلاژ نیاز داره

من ۳۰ بود داخل انومالی گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی