دوستان تو انومالی سرویکس ۳۳ خوبه؟؟؟

۷ پاسخ

منم ۳۳ دکتر گفت خوبه

اره خوبه استراحتتو بیشترکن فقط

ماله من ۳۱بودآنومالی گفت مرزه استراحت کن ازاین پایین ترنیاد

من ان تی ۳۴ بود انومالی ۳۸ شد خیلییی استراحت کردم
ولی الان دوباره اومده پایین

جفت منم قدامیه من ۲۱هفته و۳ روز کامل فهمیدم

من آنومالی شکمی ۳۳ بود دو هفته بعدش واژینال دادم ۳۶

برا من دکترم فرستاد سنو واژینال ۳۲بود گفت استراحت کن و آمپول داد برا جلو گیری از سقط گفته یک ماه بعد برم دوباره چک کنه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری