منم ۳۳ دکتر گفت خوبه
اره خوبه استراحتتو بیشترکن فقط
ماله من ۳۱بودآنومالی گفت مرزه استراحت کن ازاین پایین ترنیاد
من ان تی ۳۴ بود انومالی ۳۸ شد خیلییی استراحت کردم
ولی الان دوباره اومده پایین
جفت منم قدامیه من ۲۱هفته و۳ روز کامل فهمیدم
من آنومالی شکمی ۳۳ بود دو هفته بعدش واژینال دادم ۳۶
برا من دکترم فرستاد سنو واژینال ۳۲بود گفت استراحت کن و آمپول داد برا جلو گیری از سقط گفته یک ماه بعد برم دوباره چک کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.