۸ پاسخ

برای من ۳۴ شکمی بود دکتر هیچی نگفت من پیاده روی و همه کار هم انجام دادم

منم شکمی ۳۳ام دکتر بهت چ گفا

برای من ۳۱ یا ۳۲ بود نگفت استراحت کن. سری دوم گفتم کم نیست؟ دکتر گفت نه دیگه الان جفت رفته بالا خطری نداره

والا من دیروز تو آنومالی شکمی ۳۵ بودم دکتر سونو چیزی نگفت .گفت همه چی نرماله .منتظرم شنبه ببرم پیش دکتر خودم ببینم چی میگه

باید یکم مراقبت کنی

دکترم گفت بالای ۳۰ خوبه از منم انومالی ۳۲ بودولی خودت یکم مراقب باش و رعایت کن پله نرو دستشویی فرنگی برو و...

استراحت نسبی داشته باش خیلی فعالیت شدید نکن

باید استراحت کنی عزیزم
انتی سرویکس چند بود

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان لنـا و لیـام ✨ مامان لنـا و لیـام ✨ ۲ ماهگی