سلام من ۲روزه سرویس نرفتم چیکار کنم معدم درد می‌کنه یبوست بودم قبلا

۵ پاسخ

با دکترت مشورت کن شربت لاکتولوز استفاده کن منم از قبل بارداری همیشه یوبس بودم تو بارداریم یوبس شدم اولا ... اونو خوردم الان خوب شدم ...دکترم برام نوشت اونو

منم یبوست گرفتم انجیرخشک وازشب خیس میدادم صب ناشتا میخوردم ولی پرتقال و کیوی هم جوابه

پرتقال هم جوابه

کیوی و الوبخارای پخته شده

انجیر و‌ روغن زیتون بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری