سلام ببخشید هزینه سونو ان تی چقدره

۷ پاسخ

تهران 2500 دادم و ی بار دیگه تکرار کردم2900 تو بیمارستان صارم و آزمایشش 1100

شیراز هرجا یه قیمته ولی من رفتم 1700ولی بیشتر جاها 2800تا 3200 بود

تهران ۱۸۰۰

سنو ۹۰۰وخورده ای
ازمایش ۱۲۰۰

ازمایش هم یکو صد شد

یکو هفتصد شد برا من

برا من ۸۰۰ بود آزاد

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته دوازدهم بارداری
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه انار🤰 مامان دونه انار🤰 هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد