۵ پاسخ

بستگی به تبحر سونوگراف داره،به من گفت احتمال زیاد دختره،دختر بود

نه خطا داره
به من گفت پسر ولی دختر بود

خودت داری میگی احتمال
چجوری میخوای دقیق باشه

به تجهیزات سونویی که میری بستگی داره، برا من که همون بود

به من احتمال پسر داد ولی علائمم دختره حالا منتظر انومالیم که بگه بخخخ دختره😂🎀

سوال های مرتبط

مامان ahora... مامان ahora... هفته سی‌ام بارداری