۱ پاسخ

سلام خانما .پسرم سه ماهشه سرما خورده .دماغش کیپ شده سرفه می‌کنه خیلی بی قراری میکنه...چه دارویی بدم بهش

سوال های مرتبط

مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی