دوستان شما اکو قلب جنین کی رفتین؟

۴ پاسخ

من با انومالي رفتم

۱۹ هفته رفتم

من ۲۰ هفته
تو انومالی گفتن دو تا لکه سفید رو قلبشه
رفتم اکو گفتن هفته های بالاتر از بین میره
توکل کردیم ب خدا
ولی خب خیلیا گفتن برطرف میشه

دکترمن ۲۰هفتکی نوشته

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وپنجم بارداری