خانما همتون اکو قلب جنین رفتین ؟

۹ پاسخ

ن خداروشکر مشکلی نداشتم گفت انجامش بدی‌ بهتره

من بخاطر قند رفتم

من با انومالی گفت انجام بدم

من امروز انجام دادم

برای من هفته ۱۹ ام نوشته همراه با انومالی اکو قلب جنین هم انجام بشه

من فردا انجامش میدم

به من که دکترم نگفته هنوز

نه کی باید رفت؟

سر اولی من نرفتم دکتر نگفت برو اینو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان مامان مهسا مامان مامان مهسا ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری