۷ پاسخ

مامانا بچه کیست داشته باشه خطر ناکه

فوق العاده اس

آره عالیه
منم ۲۸ هفته رفتم یک کیلو ۲۰۰بود گفت خوبه

ماشالله اره خیلی خوبه

تغذیه ت چیا هست میشه بگی عزیزم

ارهه منم ۲۶ هفته رفتم ۱۲۰۰ بود

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد