عااااااالیه
خوبه دیکه
الان مهم نیس واقعا عزیزم اول اینکه آزمایش قند بده دوم وزن ۴ هفته آخر مهمه ممکنه یهو دیگه وزن نگیره تو ۲ کیلو اینا بمونه پس مهم الان قندته
اخ جون لپ داره 🤣🤤🤤😍
خدارو شکر عزیزم، نینی منم ۹۰۰بود🍭🩷🌤️🐥
منم ۲۶ هفته یک بود
الان ۲۲۵۰
یکم درشته
من ۲۸ هفته رفتم ۱۳۰۰ بود عزیزم
عالیه ماشالله ،به نظرت به تغذیه ربط داره ؟چیا میخوری
تپلیه🥹😍😂
خیلی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.