۱۳ پاسخ

عزیزم شما قند نداشتین؟منم ۲۵ هفته و ۴ روز نی نی ۹۰۰ گرم بود .

عزیزم هزینه سونوگرافی چقدر شد آزاد یا بیمه بیمارستان شخصی یا دولتی کدامش رفتی

عالیه، ولی دکتر بمن گفت ۳۰الی ۳۲هفته باید بری

اره خوبه وزنش...خودت رفتی یا دکتر برات نوشت

عالی 👌

عالی‌

منم 25هفته گفت برو برا وزن

چرا زود رفتی سونو

بنظرم عالیه با توجه به اینک خود گهواره زده وزن بچه تو این هفته ۸۰۰ گرم و خورده یی هست

خوبه عزیزم. خودت رفتی یا دکتر نوشته بود؟

سلام عزیزم خودت رفتی یا دکتر نوشت برات

عالیه

خوبه ..

سوال های مرتبط

مامان میراث🦋💙 مامان میراث🦋💙 ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلنیا و دلین💕 مامان دلنیا و دلین💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🧿🐣🧿 مامان 🧿🐣🧿 هفته سی‌ونهم بارداری