۷ پاسخ

زیر دلم تیر می‌کشد فک میکردم الان دارم پریود میشم کمر درد بی حالی سرگیجه اینارو داشتم

منکه پاک ناامیدم دیگه الهی تووهرکی میخوادحامله باشه

من تمام علائم پریودی رو دارم

من همه این علائم رو دارم

من قربون درد پریودی از ۶هفتگی همچنان لکه بینی و خونریزی دارم یکی دو هفته خوب شدم دوباره شروع شد با درد کمر و پا😢😔

من🤚🤚

منم تمام اون علائم رو داشتم

سوال های مرتبط

مامان آینده🥹💕 مامان آینده🥹💕 قصد بارداری
مامان ریزه مامان ریزه هفته بیست‌ودوم بارداری