نظرتون درمورد اسم ((کمیل.))..؟؟؟

۱۷ پاسخ

جالب نیست 🌝

چرا از اسم های جدید هیچ جوره خوشم نمیاد😶

قشنگه عزیزم

اسم ایرانی بزارید

برای بچه دهه ۱۴۰۰ یکم سنگینه

برای اسم بنظرم اینجا نپرس.چیزی که نظر خودت و همسرته بزار.هرکسی سلیقه و نظر و عقیده ای داره که کاملا محترمه .اینطوری فقط خودت سردرگم میشی عزیزم

خیلی قشنگه 😍
مخصوصا یکم ک‌ بزرگ بشه خیلی باوقار و متینه انگار
آقا کمیل 🥰

قشنگه و کمیاب

حس میکنم خیلی سنگینه

خیلی خوشگله🥹

عماد؟

اسم خاصیه ولی یکم‌قدیمیه

ی جوریه

اسم قشنگیه

اسم قشنگیه

اسم دیگه قشنگ میدونین بگین من دیگه مخم قد نمیده

قشنگه‌

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۱۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو🫧💙 مامان کوچولو🫧💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد