۲ پاسخ

تب از ۳۷.۵ شروع میشه.این تب نیست اصلا.
نگران نباشید.

عزیزم از ۳۷.۴ ب بعد تب محسوب میشه
این تب نیست

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱۱ ماهگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی