مامانا تب ۳۷.۱ خطرناکه؟؟

۳ پاسخ

تب نیست ۳۷/۵به بالاتبه

۳۷ و۸ به بالا شد تب محسوب میشه

تب نیست ۳۷/۱

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی