۶ پاسخ

ن نیاز نیست اونقدر بالانیست

اوکیه بنظرم

۳۷تب نیس گلم

تب سنج دیجیتالی میگن ۰٫۵خطلا الان تب گل پسر ۳۷٫۶هست اره یکم بالاست لباساشو کم کن گلمممم دستا پاشو نم خیس کن خشک نکن سریع میاد پایین نزار بره بالاتررر

نه اوکیه

نه زیر ۳۷ و ۵ تب حساب نمیشه
۳۷و۵ به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط