سونو nt چطوره دوستان

تصویر
۱۲ پاسخ

سونوگرافیت هیچ مشکلی نداره تو۱۱هفته دوروزته

دختره😍

سلام nt2.1تو۱۲هفته. و دوروز خوبه ؟

عزیزم همه چی نرماله به سلامتی

احتمالا نی نی دختره

خداروشکر عالییی

سلام جنسیت بهت گفت یا نه ؟؟

خوبه ولی زود رفتی اصن انتی۱۱.۶روز تا۱۳.۶روز

آره فکر کنم خوبه ببخشید طبق پریودی چند هفته بودی

خوبه ایشالله سالم بغلش بگیری

خوبه همه چیزش

خداروشکرر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان پارساوجوجه🤰 مامان پارساوجوجه🤰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عشق زندگیم مامان عشق زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری