دوستان سونو nt و nb
باید ناشتا باشیم ؟

۵ پاسخ

نه عزیزم اول برو سونو صبحونه هم بخور
بعد با جواب سونو برو ازمایش
لازم ب ناشتا بودن نیست

نه با خودت خرما ببر حتما یا لواشک کنارت باشه

نه چون بارداری اصلا نباید ناشتا بری سونوگرافی باید یه چیز شیرین بخوری که بچه بیدار بشه

ن اتفاقا باید صبحونه بخوری ک نی نی بیدار بشه باهاتون همکاری کنه 😁

سونو چه ربطی به ناشتایی داره تازه باید چیز شیرین بخوری بچه بیدار شه

سوال های مرتبط

مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱ ماهگی
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی‌ مامان علی‌ هفته بیست‌وهفتم بارداری