سلام مادرا برا آزمایش nt باید ناشتا باشیم؟؟؟

۷ پاسخ

نه فقط ۴۸ ساعت قبلش غذاهای نفاخ نخور

سلام نه
فقط به من گفتن حدود ۳ ساعت قبلش چیز چربی نخورده باش

فقد غذای سنگین نخور مایعات بخور

نع عزیزم ناشتا بودن نیاز نیست

ن ناشتا نداره ولی اول باید سونو تو داده باشی

نه یه آب انبه بخور و برو سونو

نه گل

سوال های مرتبط

مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری