۵ پاسخ

نه عزیزم بعد باز شدن یک ماه تاریخ مصرف داره

نه نده همه دارو ها بعد یک ماه اثرشون کم میشه شایدم خوب نباشه

بدتر اسهال میکنه

نه یک‌‌ ماه

نه ۳۰ روز بعد باز شدن قابل استفاده نیست

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی