۱ پاسخ

کاش دیگ نمیدادی
پسر من عادت کرده بود تا چهارماهگی شبا با‌پستونک میخوابید
ترکش دادم چند بچم خواب نداشت
الان بدم عوق میزنه🤣

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌وتودلی🩷 مامان آیهان‌وتودلی🩷 هفته سی‌ودوم بارداری