اینم آزمایش انتی 👇👇


بلد نیستم ... خوبه ؟ ❓

تصویر
۹ پاسخ

عالیه عزیزم

عالی.

سلام دوستان من تازه باردارشدم وخیلی ذهنم درگیراین ان تی انومالی وغیره شده ان تی مال سونوگرافی هست یاان تی ازمایش خون هست ازمایش غربالگری هم شنیدم ولی نمیدونم کدوم بایدبرم سونو کدوم بایدبرم ازمایشگاه

همه چیز عالیه خداشکر
انشااله نی نی قشنگت بسلامت درآغوش بگیری

جنسیت نی نی تو میدونی

انتی مگه نباید دوازده هفته رفت ؟

خوبه

بچتون چی بود عزیزم

سلام عزیزم عدد فری بتات مث من پایینه دکتر چی گفت بهت؟

سوال های مرتبط

مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه کن خدا مامان معجزه کن خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان برسام مامان برسام ۸ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نبات 💋 مامان نبات 💋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا هفته سی‌وسوم بارداری