برا سونو ntکی باید ازمایش بدم من بلد نیستم

۵ پاسخ

من اول سنو داد م بعد رفتم سنوگرافی آزمایشش نیاز به ناشتای نداره ولی من صبح رفتم

وقتی ۱۲ هفته و چن روز شدی
برو اول سونو بده جواب سونو رو ببر آزمایشگاه آزمایش بده

سلام عزیزم
اول برو سونو بعد با جواب برگه سونو برو ازمایشگاه (بین سونو و ازمایش ۲۴ ساعت بیشتر نباید فاصله بیفته)
جفتش رو باد بدی تکميل کننده هم دیگن

عزیزم وقتی سونوی انتی دادی بعدش مستقیم برو ازمایش بده نیاز به ناشتای هم نداره

نباید بیشتر ۲۴ساعت فاصله بیفته

سوال های مرتبط

مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی