با استرس ضربان قلب مادر میره بالا و هورمون های استرس به جنین انتقال پیدا میکنه و خدایی نکرده باعث ایست قلبی جنین میشه و خیلی چیزای دیگه ، مراقب خودت باش❤️
نه فکنکنم
استرس خیلی دارن منم دارم چون قبلا حمله های پنیکداشتم چکارکنم نمیدونم
پسره بچت؟!
وایییی منم خیلی استرس دارم نمیدونم چکار کنم نفس تنگی تپش قلب بهم دست میده
عقب ماندگی به ژنتیک و جهش ژنی هس ولی استرس میتونه باعث عصبی شدن جنین یا نق نقو بودنش بشه
بچه هایی ک مامانشون زیاد مضطرب بودن کولیک گرفتن
کولیک هم خیلی اذیت کنندس هم واسه خودت هم واسه بچه
من در اثر استرس به شدت طول سرویکسم اومد پایین فانل شدم سرکلاژ و پساری........البته داغ دیدم .....الآنم استراحت مطلق مطلقم .....بدترین چیز استرسع
عزیزم شما استرس داشتین چیشد بچه خوبه؟
عقب موندگی که نه
ولی بچه خیلی نا اروم میشه
و مدام گریه میکنه و دلدرد داره
خب بیا بگو الان که بچت نق نقو شد یا کولیک گرفت؟
والا از این استرس هر چی برمیاد ، حالا نه به این شدت ک عقب مونده شه ولی ....
استرس شدید که زندگی فرد مختل میشه بله ممکنه صدمات جبران ناپذیر به جنین بزنه ولی استرس معمولی فکر نمیکنم .. اما در کل استرس خیلی بده سیستم ایمنی تضعیف میکنه
ن ربطی نداره منم آنقدر استرس دارم دست خودم نیست خب
نه بابا
نه خاهر من کل بارداری دخترمن با استرسی گذشت که هر هفته مطب بودم هوشش از هم سن و سالاش بهتره تازه من امگا ۳ هم نخوردم
ن عقب مانده ک نمیشه
مثلا بعد ب دنیا آمدن کولیک داره یا نق نقو میشه
استرس باعث دفع منیزیوم میش و عضله شکمت منقبض میش و ممکنه زایمان زودرس بیاره
ن ولی باعث شب ادراری و یسری تاثیرای رفتاری روی بچه میشه
خیلی خطرناکه گلم ولی درحد عقب موندگی نه
استرس خوب نیس ولی دیگه فکر نکنم عقب مونده کنه
نه ولی تو تحقیقات جدید گفتن استرس زیاد و مداوم ممکنه باعث اتیسم شدن بچه بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.