خانما تو ماه من از شماهم ترشح ابکی میاد؟

۸ پاسخ

از من نه

من چندروز پیش داشتم خیلی شدید بود رفتم تست امینوشور دادم گفتن کیسه اب نیست فک کنم تو این هفته ترشح زیاد میشه

منم امروز اینجوری شدم ب دوبار تاحالا در این حد ترشح نداشتم آدم همش فکر و خیال می‌کنه

اره خیلی.

منم دارم طبیعی منم فکر میکردم نشتی اما دکترم گفت ن طبیعی

سلام درخواست بده عزیزم من پرم

آره منم دارم

منم صبح ترشح ابکی اومد مقدارشم زیاد بود اندازه ی مشت آب اینجوری لباسم خیس شد دیگ الان استرس دارم نکنه نشتی کیسه آب هست

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد