خانمای سرکلاژی شماهم ترشح آبکی دارید؟

۲ پاسخ

اره هر از گاهی
ی وقتاییم توهم کیسه اب میزنم از پس ک اینجا گفتن

اره عادیه اصلا نگران نباش من تست هم دادم منفی دادم

سوال های مرتبط

مامان پارلاجانان

دوقلو مامان پارلاجانان دوقلو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد