۵ پاسخ

منم همش انگارتیرمیکشه خیلی میترسم ده روزقبل ک رفتم سونوباوجودسرکلاژسرویکسم اومده بودپایین فرداعم وقت سونومه

اررره خواهر پاره شدم دیگ😭😪

من سرکلاژم تو این هفته فشار روی واژنم بیشتر شده احیاس میکنم جا سرکلاژم میسوزه

نه عزیزم

منخو سرکلاژی نیستم ولی درد واژن و کشاله ی رون شدید دارم الان دوماهه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم هفته سی‌وهفتم بارداری