کاچی زرد خوبه برا نوزاد ۱۱ ماهه؟؟

۲ پاسخ

نه خیلی گرمیه

خاصیت که نداره، همش ارد و روغنه دیکه.

سوال های مرتبط

مامان مانیسا مامان مانیسا ۱ سالگی
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته نوزدهم بارداری