بچه ها این حجم از غذا برا یه وعده بچه ۱۱ ماهه خوبه ؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

دخترمن همینقدر میخوره .بببین هرچه قدر اشتهاش میکشه بده کلا به زور نده هروقت دست کشید نخواست بهش نده یه روزایی زیاد میخورن یه روزایی کم

آره بابا دخترمنم همینقد میخوره

به نظرم زیاده

زیاده عزیزم معده دخترم ریفلاکس داشت زیاد غذا دادم شدید شد دکتر گفت خودت میتونی این حجمو بخوری به بچه میدی
دو هفته کلا منع کرد از غذا
بهد دوهفته گفت روزی پنج وعده هر بار هم دوقاشق چایخوری بده
همونکارو کردم خوب شد

چطور درست کردی

برا پسر من بستگی داره گاهی خوبه گاهی خیلی کمه گاهی زیاده ب میلش مونده منم زیاد اصرار نمیکنم

دختر منم همینقدر بخوره بیشتر وقت ها حتی کمتر

همیشگی نیس اخه حجم غذاشون ک بگیم حجمش خوبه یا نه یروز اشتها دارن غذارو دوست دارن بیشتر میخورن یروزم بزور دوتا قاشق

به پسر من باشه همون یه قاشق کوچیک و تمااااممم🥲

چی هست عزیزم؟

آره زیاد هم هست

نوش جونش چی هست

نرمال حساب کنی اره ولی خب هر بچه‌ای حجم غذاش فرق میکنه شاید پسر شما سیر شد شاید نشد تا زمانی ک میخوره ینی هنوز گرسنس بعضی وقتا هم غذا اینقدر بهشون میچسبه ک دوست دارن بیشتر بخورن

اره چی هست

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جیگرطلام مامان جیگرطلام ۱ سالگی