۴ پاسخ

گردو رو ایشالا از فردا تست بگیرم ببینم دخترم دوس داره آره منم سه تا پسته سه تا فندق با سه تا بادوم میریزم

هر روز صبح این مغزیجات رو آسیاب می‌کنی ؟؟؟

سعی کن گردو رو نصف بزنی چون طبع گرم داره و هوا دیگ گرم شده

آره منم همین مقدار میزنم ولی خب پسر من به بادوم حساسیت داره و اینکه پسته رو بیشتر میزنم یکم

سوال های مرتبط