هویچ پلو ضررداره؟

۸ پاسخ

بخاطر ویتامین آ زیادی ک هویج داره میگن مصرف زیادش خوب نیست ولی در حد یبار ویکم اوکیه

ولله من سر بارداري اوليم ايقد حالت تهوع داشتم صبحا فقط با خوردن هويج حالم خوب ميشه خداروشكر بچم سالم الان دوسال و سه ماهشه

بعد انتی هویج بخور

هویج تو بارداری خوب نیست گلم اگه هم هویج پلومیخوری خیلی کم باید بخورید ، آی هویج هم اصلا نخورید 🙏

متخصصم گفت بجز زعفران هرچی دوست داری بخور

اگه زعفرون می‌ریزی آره

هویج مقدار زیادش ضرر داره، مثل آب هویج کمش ایراد نداره

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان جیگر مامان جیگر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدفاطمه مامان محمدفاطمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
امیر علی امیر علی قصد بارداری