ناهار چی گذاشتین منک هویچ پلو گذاشتم

تصویر
۱۳ پاسخ

نوش جان

به به غذای محبوب من 😍😭

تخم مرغ خوردیم

سلام آرزو چطوری خوبی
مبارک باشه عزیزم مامان شدنت
چقدر خوشحال شدم برات. الان داشتم اکانت قبلیمو دوستاشو نگا میکرد دیدم شما بارداری عزیزم بسلامتی باشه 👍😘

منم کوکو

خونه بابا اش رشته

نوش جان منم ماکارونی گذاشتم

دستورشو بهم میگی

نوش جونت عزیزم

نوش جان 🥰
من مامانم برام آبگوشت آورد 🍜"

نوش جان منم عدس پلو گذاشتم

نوش جونت کمرم درد میکنه هیچکسم خونه نیس برام غذا درست کنه 🤦‍♀️

هویج مگه نمیگن نیترات داره ضرر داره؟نمیدونم والا

سوال های مرتبط

مامان 🩵👼🏻 مامان 🩵👼🏻 ۶ ماهگی
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدفاطمه مامان محمدفاطمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
جانا جانا قصد بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان توکل بر خدا مامان توکل بر خدا تولد