۵ پاسخ

منکه دوتا درمیون میخورم حوصله ندارم🤣اخه خیلی بزرگن تهوع میگیرم

ولی بنظرم این همه قرص که می خوریم بعدا بچه ها کولیک میگیرن‌‌

من ک انقد زیادن یادم میره بعضیاش رو بخورم

هیچی نمیشه عزیزم ولی بخور ک‌ بدنت کم نیاره
چ بخوری چ نخوری بچه از بدن خودت هرچی بخواد رو میکشه و نیازشو رفع میکنه
مثلا کلسیم از استخوانا و دندونای خودت میگیره هرچقدر بیشتر یادت بره بخوری ممکنه دندونات درد بگیره و...

هیچی عزیزم بدن خودمون ضعیف میشه وگرنه برا بچه مشکلی پیش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری