خانوم ها زیاد علاعم ندارم طبیعی

۶ پاسخ

عزیزم لذتشو ببر دنبال علایم نباش که حالت تهوع و معده امانو بریده
دلم میخواد تمامی اندام های داخلی عوق بزنم بریزم بیرون

عادیه منم تا ۹ هفته نداشتم بعدش تازه شروع شد تا الانم ادامه داره

اره عزیزم طبیعیه خیلیا اینجورن

کلا از اول نداشتی؟

آره عزیزم خیلیا علایم ندارن
قبل بیبی چک زدنت چی هیچ علایمی نداشتی ؟

اره عزیزم،یوقتی هست یوقتی نیست جای نگرانی نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری