۹ پاسخ

ماشاالله بهش چه تمیز و مرتب گرفته😘

😅😅😅ای جونم عزیزم
مسیح که با دندوناش میگیره همش 🥴

آفرین بهش👏👏کلا بچه های دوم فک کنم خیلی مستقل هستن

آفرین
خیلی خوب گرفته ماشالله بهش

پسر من اصلا از این کارها بلد نیست
و من حرص میخورم

خودا ماشالله بهش

آفرین 😍من همش میترسم خودش ناخن بگیره زخم کنه دستش

چ مرتب و منظم😂😂 ماهور ک ماشالا با دندوناش میخوره یساله ناخن دستشو نگرفتم نصف شده قدش 😂😂

آفرین بهش😍

سوال های مرتبط

مامان شادمهر مامان شادمهر ۵ سالگی
مامان دو تا جوجه ❤️ مامان دو تا جوجه ❤️ ۱۱ ماهگی
مامان همتاجون و تودلی مامان همتاجون و تودلی ۵ سالگی