اینم آزمایشم با جواب منفی

تصویر
۴ پاسخ

انشاالله ماه بعدی مامان بشی عزیزم 💓😢

عزیزم صبور باش من بعد از یک سال و نیم باردار شدم میدونم سخته منم هرماه با کلی علائم بی بی میزدم خیلی وقتا هاله داش میرفتم ازمایش منفی میشد
همون ماهی که خودمو زدم بیخیالی رقصیدم پیاده روی رفتم هی به خودم میگفتم ای ماه پریود بشم بعدش برم ورزش فلان قرص بخورم و فلان مسافرتو برم همین ماه مثبت شد

دقیقا منم همین عدد شد آزمایشم.......

ولی ماه بعدش مثبت ان‌شاءالله توهم ماه بعد مثبت😍😍😍😍😍😍

بعد دوماه تاخیر بلاخره راضی شدم برم آزمایش خون بدم اینم جوابش منفی 😔با کلی علایم که فکر میکردم این دفعه صدرصد حاملم چقدر نذر کردم چقدر دعا کردم نشد که نشد که نشد😔💔

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
حدیثه حدیثه قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته ششم بارداری
مامان شاه پسرم🩵 مامان شاه پسرم🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیسا💖ویهان💙 مامان آیسا💖ویهان💙 ۶ ماهگی