۹ پاسخ

بهترین وقته...
حدس میزنم بچت پسر باشه🩵

سنوی چی؟
اگه انومالی که خوبه عزیزم بهترین وقتشه

نه خوبه

چرا قبول نکنن راستی دختر کدوم سونو کرافیرمیدی رفتی راضی بودی بگو منم برم قیمتشو هم بگو

۱۸ هفته بهترین وقته ولی دیر نکن

عالیه برو

۱۸ تا ۲۲هفته وقت هست برای انومالی

منم ۱۸هفته ۳روز رفتم

ن برو

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زیتون 🫒 مامان زیتون 🫒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری