بعد از سنو ۱۸هفته چند هفته باید برم سنو بعدی و برا چیه

۲ پاسخ

دیگه نداری تا ۲۸-۳۲ هفته سونو رشد

برای ۲۴هفته ام نوشت انومالی دیرس
دیروز رفتم مجدد دکتر برای ۳۰هفته سونوگرافی کالرداپلر نوشت

سوال های مرتبط

مامان کارن 🥹 مامان کارن 🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان زیتون 🫒 مامان زیتون 🫒 هفته بیست‌ویکم بارداری