سلام دوستان بعد انامالی سنو بعدی چیه چند هفتگی باید بری ؟

۵ پاسخ

سونو وزن ک 34و 4روز من گرفتم سر بچه اولم ک میبینن هم بچه چرخیده یا ن

من‌دکتدر سونورشد برام نوشت گفت۲۸هفته ک تموم شد انجام بدم

بستگی به دکترت دارع یا برات ۲۴ هفته مینویسه یا ۲۸ هفته به بعد

سونو رشد جنین هفته ۲۸ تا ۳۲
۲۵ هفتگی هم ازمایش قند خون داری

اگر اشتباه نکنم، سونوی رشد از ۲۸ تا ۳۲ هفتگی باید برید.

سوال های مرتبط

مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلي🩵🪼🐋 مامان فسقلي🩵🪼🐋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد