خانوما من ۱۸هفته و ۵روز برم آنومالی خوبه ؟

۱۷ پاسخ

منم میخوام ۱۸ هفته و ۵روز برم انشالله

اره خوبه

اره بهترین موقعه

اوخیی بسلامتی بری انشاالله اره اوکی هست،
الان نی نی چی داری؟
البته ببخشید سوال میکنم 🤭

آره رفتم

من نرفتم

برا چیه سنو انومالی

نه هنوز نرفتم

آره گلم منم اون روز دارم

اره گلم عالیه

اگه نریم چی میشه

اره خوبه گلم

آره منم ۱۸هفته و ۶روزم بود رفتم

با خبرای خوب بیای گلم
اره ۱۸ تا ۲۰ اوکیع

منم میخام 18هفته پنج روز برم

ارع برو

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری