۳ پاسخ

اره خیلی قشنگه
مبارکش باشن

اره خیلی قشنگیه مبارکش باشه

خانما راهنمایی میکنید .دخترم یک سال سه ماهشه ۳ روز تب میکنه ولی تبش سرشه سرش داغ میشه بعد کمی بدنش ..دکتر هم بردم چیزیش نبود فقط تب خالی..بعد اشتها هم نداره بی قرارم شده..یعنی میشه ازدندون درآوردن باشه ۸ دندان درآورده..ولی نیش آسیاب هاش نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی
مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی