سلام من ۱۴ هفتم تیروییدم ۲.۲ یعنی چه

۳ پاسخ

عزیزم باید قرص مصرف کنی حتما

مرسی اخه دیدم بالا

سه ماه دوم هستی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا 🎀 مامان نورا 🎀 هفته سی‌وششم بارداری