۴ پاسخ

عزیزم مرتب کاپوچینوبخور

۱۰۰ ... من هر چهار ساعت میزاشتم به مرور کردم ۸ ساعتها قطع کردم

بخدا هیچی دردشو‌کم نمیکنه خواهر شوهر مرد و زنده شد من همراش بودم گریه م میدومد براش همه اونایی که سزارین شدن اینجوری بودن خیلی بدحال بچه هاشونم با بچه زایمان طبیعی خیلی فرق داشت

۱۰۰عزیزم‌.البته استفاده زیاد هم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری