مامانا واژن چرا تیر میکشه؟
طبیعیه؟

۳ پاسخ

من یکی دو روز خیلی تیر میکشید رفتم دکترم معاینه کرد گفت میخوای عفونت بگیری ملتهب هست پماد داد بهم ولی مال شما رو نمی دونم

اره طبيعيه داره رحم جا باز ميكنه، منم خيلى اينطورى ميشدم، تو هرتا بارداريم

اگه عفونت نداشته باشی آره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🩵ایلیا مامان امیرعلی🩵ایلیا ۶ ماهگی
مامان هلن🩷🫶🏻 مامان هلن🩷🫶🏻 ۸ ماهگی