سلام میگم کله پاچه بروزن دهی جنین چطوره؟

۸ پاسخ

صددردصد دکتر من گفت ابگوشت گوشت عدسی حلیم ولی کیه ک بتونه بخوره حالم از گوشت بهم میخوره🥲

مغزو چشمشم من خوندم تو بارداری نباید بخوری

عالیه، فقط مشکل اینه کلسترول داره، بخور ولی زیاد ن

عالیه و چربه

من برا وزن دهی جنین نشیندم
ولی وزن خود مادر رو زیاد میکنه
بخاطر چربی که داره
برای وزن جنین نون تست
کره بادوم زمینی
آجیل
بستنی
حلیم
خیلی خوبه

خوبه فقط چربیت نره بالا

خوبه ولی زیاد نخور هم چرب و هم پرمو بچه میکنه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۱۰ ماهگی