کله پاچه برای وزن دهی جنین خوبه؟

۱۱ پاسخ

من ماه اخر مرتب میخوردم

اره خوبه اونوروز توبهداشت دکتر به زن میگفت هفته ای یبار بخور

۳ ماه اول نخوری بهتره
ویتامین A اش بالاست
بعد اون در حد اعتدال عیبی نداره
کالریش بالاست
اگه به نینی وزن بده دو برابرشو میبره رو خودت عزیزم

خوبه اما چقد مگه میخای بخوزی آدم یبار میخوره زده میشه

عالیه
من بچه قبلیم ویارم کله پاچه بود مخصوصا ماه هشتم و نهم
پسرم ۳۶هفته و چن روز دنیا اومد وزنش ۳۷۰۰بود
دکترم میگفت پسرت خیلی کپله بگو ببینم چی میخوردی تو بارداریت
باورکن هفته ای یبار یا نهایتش ۱۰روز یبار میخوردم دوتا کاسه پر

آره خوبه حتی قلم بگیر توغذات بریز بستنی بخور کباب بخور سیرابی درست کن مغزیجات هم بگیر بخور همش خوبه

چربه اصلا نباید خورد

اره عالیه من وزن بچم کم بود دکتر گفت کله پاچه بخور فقط

من در هفته دوسه بار آب کله پاچه رو صبحا میخورم

کله پاچه گرمه

موقعی که حامله بودم میگفتن کله پاچه کلا خوب نیس سعی کنین زیاد نخورین
نشنیدم واسه وزن خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مامان امیرحسین مامان مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آسنا مامان آسنا روزهای ابتدایی تولد