دفعه دیگه اول بپرس بعد بخور...عحب
میگن تو مغز یه میکروبی هست ک برای نی نی ضرر داره
نه بابا چرت میگن من خودم چندباری خوردم.همه قدیمیا وسن بالاها هم میگن کله پاچه حتما چندباربخور برای شیرت هم خوبه
ببین من ک خودم دوس ندارم ولی همکارم میکفت تو بارداری دخترش فقط مغز گوسفند و بادام میخورده.به جز این دوتا میلش به چیزی نمیرفته.الانم بچه اشو گاهی میاره اداره ۶سالشه خوشگل و سالم.نگران نباش
مغز رو بخاطر چربی زیادی که داره میگن مصرف نشه
من از اول بارداری بارها خوردم خدارو شکر که بچه هم تا الان خوب بوده
چون دکترم گفت فقط جگر ممنوع مطلق
من خوردم کله پاچه ولی فقط گوشت آبشو شنیدم مغزشو نباید بخوری حالا ۱ بار اشکال نداره هوس کرده بودی سعی کن از این به بعد نخوری
من که شنیدم میگن بچه روخالخالی میگنه یعنی صورتش کک ومکی میشه
عزیزم فقط از کله پاچه زبانش مجازع بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.